+ 86-18761016003

Pompa Tandem Gear

Tu sì quì: Home >pruduttu >Pompe idrauliche à ingranaggi >Pompa Tandem Gear

  • /img/2gpm2-tandem-gear-pump-75.jpg
  • /upfile/2020/05/30/20200530153745_750.jpg
  • /upfile/2020/05/30/20200530153805_868.jpg
  • /upfile/2020/05/30/20200530153816_398.jpg

Pompa à ingranaggi tandem 2GPM2

  • Description
  • Parametri è caratteru
  • i nostri servizii
  • nvistigazioni

DESIGN BASIC

E pompe à ingranaggi esterni sò e pompe più popolari aduprate in i sistemi idraulici muderni.

E so caratteristiche sò versatilità, forza è lunga vita utile.

A custruzzione simplice assicura costi di compra limitati è serviziu. Grazie à cuncetti basi, cun u miglioramentu di u cuncepimentu è e caratteristiche di u pruduttu, basatu nantu à a ricerca nantu à parechji anni di esperienza, precisione in a selezzione di materiale, prucessu di produzzione seguitu in grande dettagliu è testi nantu à e parti prodotte in serie, e nostre pompe à ingranaggi anu arrivatu in cima standard di qualità.

Per questa ragione, i nostri prudutti ponu travaglià in cundizioni operative pesanti è trasmettenu alta potenza idraulica. Inoltre, e pompe à ingranaggi SJ-TECHNOLOGY presentanu una bona efficienza idraulica, meccanica è volumetrica, leva à bassu rumore è, ultimu ma micca menu, dimensioni compatte.

E pompe à ingranaggi SJ Technology anu sviluppatu in più a so propria gamma di prudutti cù una nova serie di pompe chjamate GPM induve i nomi di gruppi 1P, 1A, GPM0.0, GPM1.0, GPM2.0, GPM2.6, GPM3.0 sò adatti per u applicazioni più diffirenti in l'industria, mobile, marina è aeroespaziale.

Generalmente queste pompe à ingranaggi, di solitu consistenu in una coppia di ingranaggi supportata da dui cespugli di alluminiu, un corpu, una flangia di sicurezza è una copertura. L'albero di l'attrezzi di trasmissione prughjettendu al di là di a flangia monta un anellu di tenuta à doppiu labbra (u labellu internu hè un sigillu è l'esternu hè un segnu di polvere). Un anellu di securizazione elastica assicura l'anellu in postu. U corpu di a pompa hè fattu di lega d'aluminiu speciale resistente à l'alta uttenuta cù u prucessu di estrusione, mentre a flangia è u coperchio sò fatti di ghisa sferoidale, questu per assicurà una deformazione minimizata ancu quandu sottumessu à alta pressione, ch'ellu sia continuu o intermittente o pressione di punta.

L'ingranaggi sò fatti di acciaio speciale. U so prucessu di fabricazione in terra è finitu finu per avè un altu gradu di superficia assicura leve di bassa pulsazione è leve di bassu rumore durante u funziunamentu di a pompa.

I cuscinetti sò fatti di lega d'aluminiu speciale à bassu attritu è ​​alta resistenza è fabbricati da pressofusione. Inoltre sò dotati di cuscinetti antifriction DU.

Zone di compensazione speciale nantu à i cuscinetti, isolati da guarnizioni speciali preformate cun anellu anti-estrusione, permettenu un muvimentu assiale è radiale cumpletamente liberu à i cespuglii, chì hè proporzionale à a pressione di eserciziu di a pompa. In questu modu, u gocciolamentu internu hè drammaticamente riduttu, assicurendu cusì una prestazione di pompa assai bona (sia in termini di volume, sia in generale) è una lubrificazione curretta di e parti mobili di a pompa.

Parametri è caratteru

Oservizii ur

NOTE DI INSTALLAZIONE  
Prima di inizià u sistema di manera cuntinua, suggerimu di aduttà qualchì precauzione simplice:
Verificate chì a direzzione di rotazione di a pompa sia coerente cù l'arburu di trasmissione unu.
Verificate l'alineazione curretta di l'arburu di a pompa è di l'arburu di u mutore: hè necessariu chì a cunnessione ùn include micca carichi assiali o radiali.
Prutegge u sigillu di l'arburu di trasmissione durante a pittura di a pompa. Verificate se a zona di cuntattu trà l'anellu di tenuta è l'arburu hè pulita: a polvere pò pruvucà un usura più rapida è una fuga.
Elimina tutta a terra, i patatine è tutti i corpi stranieri da e flange chì cunnettanu i porti d'entrata è di consegna.
Assicuratevi chì l'estremità di i tubi di aspirazione è di ritornu sò sempre sottu à a leva di u fluidu è u più luntanu unu da l'altru pussibule.
Installa a pompa sottu a testa, se hè pussibule.
Riempite a pompa cun fluidu, è giratela à a manu.
Disconnette u drenu di a pompa durante l'iniziu per spurgà l'aria da u circuitu.
À u primu startup, stabilisce valvule di limitazione di pressione à min. valore pussibule.
Evite una velocità di rotazione più bassa di min. permessu cù una pressione superiore à u max continuu. pressione.
Ùn avvià micca u sistema à basse temperature in cundizioni di carica o dopu à longhe fermate (evità o limita sempre a carica partendu per a pompa una vita più longa).
Avvià u sistema per uni pochi di minuti è accende tutti i cumpunenti; purgà l'aria fora di u circuitu per verificà u so riempimentu currettu.
Verificate a leva di u fluidu in u tank dopu avè caricatu tutti i cumpunenti.
Infine, aumentate gradualmente a pressione, verificate continuamente a temperatura di u fluidu è di e parti in muvimentu, verificate a velocità di rotazione finu à ghjunghje à i valori operativi stabiliti chì saranu in i limiti indicati in stu catalogu.

Fluidu idraulicu  

Aduprate fluidi idraulici basati à oliu minerale specificu chì anu boni pruprietà anti-usura, anti-schiuma, antioxidante, anticorrosione è lubrificante. I fluidi devenu ancu rispettà e norme DIN51525 è VDMA 24317 è attraversà 11th tappa di a prova FZG.

Per i mudelli standard, a temperatura di u fluidu ùn deve esse trà -10 ℃ è + 80 ℃。

 

I range di viscosità cinematica fluida sò i seguenti:

Valore Ammessu

6÷500 cSt

Valore cunsigliatu

10 ÷100 cSt

Valore permessu à l'iniziu

<2000 cSt

Idumanda
  

INSEGNATE E RISPARTE!Offerte email esclusivi & Offerte di sconto di tempu limitatu

Cestera d'inchiesta
Vacantiinchiesta